lördag 17 januari 2009

Jag har startat en hemsida!

För några dagar sen knåpade jag ihop en egen hemsida som jag nu håller på att bygga upp.
Så trevligt!
Inte hade väl jag i min vildaste fantasi trott att jag i januari 2009 skulle vara en innhavare av både blogg och hemsida. Så galet!
Men så är nu fallet och det är med viss stolthet som jag nu skriver denna adress.

www.123minsida.se/lingonbusarna1

Välkomna att titta på den!
Den innehåller för närvarande:
-tips på "förbättringar av vardagsmaten"
-ett pussel
-lite foton
-en startsida
-en gästsida där du kan skriva nåt vackert till mig

Jag ska göra mer på den när jag får tid. Nu ropar köket på att få bli fint igen.

HOPPSAN! Klockan är 23:47 och här kommer min egen lilla rödluva gåendes!
Bäst att stoppa henne isäng igen.
Go´natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar